EMA-galan

Skolan idag var väl som vanligt? Psykologin var nog bäst faktiskt. Han hade inte hunnit rätt provet, fan liksom. Men ja behövde inte stanna på engelskan men gjorde det ändån! Jag och Miranda satt som flitiga små djur. Sen var vi på väg hem men gick in på ettornas lektion med Magnus och satt där i en timme typ. Haha, helt sjukt. Sen ser jag Thomas(vår psykologi lärare) Magnus bara säger att han letar efter oss.(Thank god that we stay!!) Och fick reda på vårt resultat, jag skuttade av lycka för jag fick nästan VG, 2 ½ poäng i från så det blev ett G +, men nog glad. Miranda var 3 p ifrån, vi båda skuttade runt av lycka och Magnus blev lika glad må jag säga, eller nja bara nästan. Sen gick vi hem vid halv 4 glada som mörtar båda två.

När jag kom hem gick jag nästan direkt bort på stallet, var med på ett möte ett tag och sen cykla jag hem och slängde mig i bilen in till stan. Gick på ett medelpass på friskis som var så sjukt roligt. Nu har jag förlängt med 4 månader! Träning träning träning träning här ja!

Nu tittar jag på EMA-galan och tänkte i pausen göra någon mat för jag är sjukt hungrig! Efter galan är det väl sängen, imorgon är det skolan. Inte sista dagen eftersom vi har öppet hus på lördag. Men bara 3 snabba timmar.


God natt säger jag, hörs väl med någon raport imorgon. Slutar tidigt och tänkte träna halv 6 imorgon med samma som idag för passet var sjukt roligt!!! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0