En liten sak kan göra mycket!

Skolan idag var kort igen. Så det var gudarna så skönt :) Efter skolan så åkte jag, Natta, Jessica och Miranda ner till donken och tog med det till skolan. Eftersom vi andra är mesar så bar hon in det också, snälla du! Sen satt vi där och krängde, haha måste sett skit kul ut! Inte nog med det vi träffa Magnus också, han bara flabba åt oss och sen bara "gud det luktar donken i hela korridoren!" Haha, jaja gott var det iaf! Sen satt jag och Miranda och vänta i en hel evighet på att få ha utvecklingssamtal. Sen var det tid för mitt efter lite förseningar och Magnus som lova att skynda sig! Så typiskt han liksom.

Men det gick bra, ska inte gå in på det så mkt. Men jag slipper läsa lite kurser i 3:an sen, så det är jäkligt gött!! Lite av det extra året man får igen för då ;) Prata annars lite allmänt om mina studier, om karmrat skapen i skolan och även lite om klassen. Efter det körde jag hem, vila och sen hämta jag mamma. Och vi for in på Coop och handla, sen stack jag bort till stallet en sväng för att kolla om jag kunde rida igen ikväll. För mamma avbokade igår och jag var ridsugen.

Och så blev det, jag ska rida my love!!! Snacka om överlycklig jag blev! Rida igen på henne händer ju aldrig, men idag hände det. Tänk att jag kände det på mig ;)


Så jag ska snart sticka bort där :) Det kryper lite i byxorna på mig. Vill bara springa fram och pussa henne masssvisss!!! Trodde det var sista gången jag red henne i lördags men se så fel man kan ha! Sen efteråt ska hon in också, då ska jag pussa och kela massviss innan jag går hem. Ja jag blev lite lycklig-kär-glad nu!! Kände mig väldigt trött och deppig men ack inte nu längre!!! Små saker kan bli stora saker, för tänker man efter så är detta bara en bagatell.


Fina fina du! ♥


DU GÖR MIG LYCKLIG SÅ SOM INGEN ANNAN!!!

Nej nu ska jag nog byta om och sticka bort. Hörs ikväll efter eller innan DHW.

Kommentarer
Postat av: Stina

tack snälla!! Och du, shit vad sugen jag blev på att börja rida igen nu.. Måste upp på hästryggen snaaaart.. Kramar

2008-11-04 @ 21:15:51
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0