Grey's Anatomy

Dagens Grey's Anatomy var bra, slutet var fiiint! Äntligen kommer lite käärlek, me känner jag programmet rätt så kommer det säkert komma massa trubbel, jag menar hallå det är grey's vi snacka om! Men jag njuter så länge det varar. Råka kolla på fel youtube klipp så vet lite vad som händer nästa vecka, ups tur jag inte la in det här! För då hade ni väl inte blivit så glada antar jag? Det är ju det som är det roliga. Spänningen att vänta till nästa vecka.


Dagen underbara avslut!!

Men annars så har dom typ samlat ihop favorit klipp på kanal5.se eller favorit avsnitt. När man läste folks olika kom det ju upp massa gamla roliga avsnitt och man inser faktiskt vilken bra serie det är! Jag hade kunnat rabbla ihop massa massa roliga scener som jag kan se om och om igen, men sen när man tänker efter så har varje avsnitt sin charm på något sätt. Kan inte säga rakt ut att ett avsnitt är sååå dåligt. Visst vissa är sämre men det är ju på grund av sakerna som händer som man inte gillar, inte för att serien inte är bra i sig själv, ellerhur? Men jag ska inte rabbla upp mina favorit scener utan istället har jag hittat lite youtube klipp ni kan njuta av!! Så sätt fart titta om där är något ni gillar.

Men nu ska jag sova, njuut så länge så hörs vi imorgon! Pusss sötnosar!


En säsongs avslutning som fick båder tårarna och glädjen att komma.


Ännu en fantastisk avslutning!


Mer and Der i badkaret.


Meredith i en fin scen med sin mamma ♥


Mark ska gå utan sex, han klarade det men inte Addison.


En av dom finaste scenerna mellan Meredith och Chrisitna.


Derek räddar Meredith ur vattnet!

Hitta ni några bra avsnitt härifrån? Jag älskar dom allihopa!!!! ♥
Grey's Anatomy forever in my heart!

Den dagen serien slutar den dagen kommer mina tårar att spruta stort alltså.
En av dom bästa serierna som någonsin gjort. Allt på en och samma gång.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: GM

Allt bra idag? =)



Hoppas du får en fortsatt bra dag.

2008-11-06 @ 13:21:35
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0