I'm be missing you!

Mitt hjärtegryn var jätte fin idag! Lite konstig lektion men jag är nöjd med henne iaf. Vi gjorde lite skenkelvikning och lite annat smått. Inget jätte roligt med andra ord. Sen efteråt så pussa jag henne och tala om för henne hur mycket jag älskar henne! Min fina älskling, var detta vår sista gång tillsammans? ... ♥

Orkar inte mer ord, ni får lite suddiga mobil bilder istället!


Min snyggaste snygging, hello hotti!!


Pussspusss på dig ♥


Jag kommer verkligen sakna dig, it's so hard!


Men hallå hur söt får man bli?


Jag älskar dig såå högt hjärtegryn! ♥ ♥

Nu har jag tittat på DHW, har inte pluggat något alls ikväll. Inte bra eftersom omprover är imorgon, men kan rätt mkt iaf :) Jag måste verkligen klara detta. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen säängen jag är trötter igen. Puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad brukar du sysselsätta dig med när du sitter på en tråkig lektion/föreläsning??

2008-11-05 @ 16:23:47
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0