Without a word!

Fredag idag, sköööönt. Fick köra bilen idag så satans gött! Första 2 timmars lektionen var nog den bästa på länge med läppen(haha hans smeknamn, snyggt va?) Satt iaf vid datan och gjorde inte ett skit, sen fick vi extra låååång rast och sprang väl runder lite. Sen hade vi redovisning om sex och samlevnad och det gick ju som en dans på rosor, nästan iaf. Sen hade en anna grupp också men mer inne på sex området, nog den roligaste redovisningen på länge! Sen så satt jag, Kim och Natta och snacka lite. Fixa ordning klassrummet tills imorgon för då har vi ju öppethus! Blev riktigt snyggt inne!

Sen gick jag, Kim, Miranda och Peter och åt. Det var gött för jag var hungrig(ovanligt? Nej! Haha) Sen väntade vi på Thomas vår psykologi lärare, då hade vi rätt skoj. Och sen snacka vi med Thomas och sen körde jag hemåt.

Idag har jag varit sjuukt glad, haft skrattattacker och skolan har varit rolig!! Det har varit skönt, och jag såg mitt ögongodis idag igen ♥ Gud jag kan inte sluta tänka, kommer förmodligen se han imorgon igen. Hihi, och det värsta är att det nog aldrig kommer ända. Jag kan verkligen inte läsa han. Är han bara vänlig eller? Men sen kändes det som blickarna fastnade på varandra. Ågud nej jag klarar inte detta. Hjälp, blir ju helt knä svag! Han frisyr, hans blick, ggrraaaooowww hottie! ♥ Kanske my hottie one day? Det värsta var när vi pratade sex(redovisningen) och förhållande, jag kunde inte sluta tänka. Fuck! Detta är så himelens jävla svårt. Jag vet att ni alla varit med om det. Men gud trodde inte det var såhär svårt och trodde framför allt inte att det skulle komma nu! Men nu ska jag rymma upp på rummet, sen hämta mamma och efter det ska jag träna! Är verkligen på party humör men nej inte idag. Typiskt!

Längtar till imorgon av måånga orsaker.

* jag kommer att få se my georgous!
* trevligt sällskap på kvällen från malmö
det är väl dom största!

Nej ska försöka skaffa någon bild sen, puusss ♥ Och en extra till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0