Äntligen är det över!

Idag var den stora dagen då jag skulle göra mitt omprov! Men först var det skolan som gick rätt bra. Lite segt men ja man över lever ju. Rätt roligt på lunchrasten måste jag med ge. Min klass är på väg tillbaka lite känns det som och det är skööönt för jag saknar hur vi hade det i ettan ♥ Jag vill ha tillbaka den gamla klassen, jag vill ha tillbaka BF1 fast som BF2 istället.

Efter skolan var slut var det en timme tills omprovet, jag, Kim och Miranda pluggade livet av oss. Sprang och yra runder, fråga Magnus massa och rätt som det var var hela arbetsrummet involverat i vårt prov. Och jag var nog rätt trött för ja skratta konstant hela tiden. Men sen blev jag nervös men till sist fick vi skriva det jäkla provet! Tror det gick bra, fick ändra lite saker men kändes iaf bättre. Hoppas jag får G, hoppas vi får resultaten imorgon och får jag inte G kommer jag böla i sönder! När jag sen skulle ta tåget hem var det inställt så var inte hemma förrän halv 6. Rätt så lång dag med andra ord.

Nu har jag ätit lite och läst lite bloggar. Snart är det veckans Grey's Anatomy och ingen länkar såklart mer än jag! Hoppas på lite kääärlek! Hihihi ♥


Medan jag vänta på tåget gick jag in på espresso house och tog en frapino!
Det är ju bara så mumsigt!!!

Nu ska jag titta på lite SATC innan Grey's och innan jag tar en kvälls fika. Imorgon är det torsdag, först skolan och sen vet jag inte om det blir träning eller om det blir stallet. Har inte bestämt mig ännu. Hörs väl, puss!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Svar: Du måste rekrytera någon annan som vill bli fotograferad som väljer paket och tid från hemsidan,

när jag fått båda era mail får du välja ett av erbjudandena

2008-11-05 @ 20:33:04
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/
Postat av: ella och elli

älska e-house for life ;) nice blogg :D

2008-11-05 @ 20:48:52
URL: http://wearegood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0