Min fina måndag!

Jaha då var måndagen snart också över, herregud var tar dagarna vägen egentligen? Först var det ju skolan, kul att träffa alla igen. Men slutade redan vid 12 idag pg. utvecklingssamtal(jag har imorgon, holly cheeze.) Tog bussen till väla där jag fixade lite saker och sen gick jag hem. Och då var jag tvungen att plugga massa tråkigt plugg. Blev lite TV tittande och sen stack jag bort till stallet. Satt och snacka lite innan ridningen och sen var det hoppning.

Jag var faktiskt jätte duktig idag, skit stolt över mig själv! För er som inte vet är jag inte jätte big fan av hoppning men det gick så bra idag så Anki tyckte jag kunde bli hoppryttare också ;) Ny karriär liksom. Hihi, nej men det var skoj! Kul med massa beröm också. Så jag fick ett stort fint smajl på läpparna efter dagens lektion. Kunde inte låta bli att pussa på Dior lite, min fina älskling! ♥


Dior, Tina(red idag) och Capriccio där bak :)

Nej kära vänner, det är en dag imorgon också. Då är det skolan, plugg och utvecklingssamtal. Förmodligen plugg på kvällen, kanske friskis? Och sen DHW på kvällen. Låter väl som okej dag men rätt boring men ändå okej. Men nu ska jag som sagt hoppa ner i sängen. Kämpar med att hålla ögonen öppna. Pusss!

Detta låter sjukt men jag längtar grymt mycket till helgen nuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0