Träning hela veckan

Träningen gick skit bra! Han är verkligen sjukt bra, ska lätt alltid gå på hans torsdags och varanan veckas fredags lektioner. Han har bra övningar och även bra träningsmusik! Men när jag var på väg upp till bilen(så är det en brant backe + massor med trappor=mjölksyre atack!!) Men iaf när jag är i halva trapparna(inte alls mycket kvar) så kommer jag på att jag glömt byta skor så jag hade på mig mina inne skor, rätt surt med andra ord! Så det var bara att skutta ner igen och sen gå hela vägen upp. Suck, man kan ju hoppas man lär sig av sina misstag!

Ikväll är det mys och bara slapp. Ska titta lite på SATC och kanske kränga lite godis? Hihi, inte bra för då gör träningen inte jätte nytta men det är ju faktiskt fredag!! Ibland måste man faktiskt få unna sig något gott.

Imorgon är det öppethus från 9-12 och får jag gå lite tidigare ska jag snabbt köra ner och träna ett pass 12, men tveksamt om jag hinner. Får be Magnus lite snällt! Annars har vi bara lite folk här på kvällen. Men ja ser ju my mcdreamy!(yes så ska jag kalla honom så länge!) Pusspusspusspusss sööötnoos ♥ ♥


Ännu en snygging, he is that mcdreamy!!

Nej nu ska jag hålla fredag kväll, men ge inte upp än hjärtegryn! Kanske bostar något till. För ni vet ju att jag älskar det så mycket. Även fast vardagarna är mycket och det blir ofta bara ett låååångt. Men på helgerna klämmer jag ju in några stycken! Ska försöka få till lite bilder. För nu är det bara text typ. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0